torsdag 24 november 2005

snart lön!

insamlandet av material till julpyssel fortsätter - var på panduro igår (fick bära på min sovande dotter en kvart innan hon vaknade så jag kunde sätta henne i kundvagnen... så trött blir man av att leka med louise!) och shoppade loss lite! tänkte förbereda så vi kan pyssla med barnen när de kommer nästa helg - lite julpynt, lite julklappar å sånt. en gång förskollärare, alltid förskollärare ;) har dessutom beordrat mannen i mitt liv att ta med spraylim och -lack från jobbet. om han kommer ihåg.

i dag ska vi babysimma, det tycker vi är kul! vi missade förra gången pga bacillerna tyvärr, så nu längtar vi.

för övrigt kan jag meddela att bumbi snart snart snart kan krypa!


tack J+L för en supertrevlig och god lunch igår! alltid lika kul att träffa er!!! hoppas vi kan ses på ulriksdal nästa vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva... Kram J o L

Mikaela sa...

Nyfiken som jag är så ringde jag Anders och vi kom fram till att "lösenordet" måste vara Åke.
Grattis till den lilla bebisen.
Anders hälsar!