fredag 23 december 2005

dan före dopparedan

jag kan visst äta själv, mamma!

oj oj oj, nu är jag så trött så det värker i kroppen på mig... sov dåligt i natt, uppe tidigt, var i Kista centrum redan halv tio. Sen fyra timmars shopping, hem och packa upp och slå in, en snabbtur till Upplands Väsbys centrum för glömda saker, hem igen, göra julgodis i mängder, tvätta... jag är redo för sängen! Och nu tror jag vi är klara med det mesta, ska bara packa men det hinner vi i morgon. Fast förmodligen kommer jag att ligga sömnlös för att inte glömma nåt. Julen är rolig men ack så stressig!

Önskar alla eventuella läsare en riktigt GOD JUL! Återkommer framåt annandan, förmodligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God jul Älskling!

Anonym sa...

God Jul önskar Jenny, Jonas och Louise till er! Louise tackar så mycket för den mysiga jultomten hon fick. Hon hälsar att hon tycker att de härligt plastiga fötterna var bäst för de var så goda att smaska och tugga på! Nu står den dock fint i hennes rum och vakar. TACK!