måndag 30 januari 2006

måndag efter en höjdarhelg!

Måndag... helgen har varit kanon! I lördags var vi i stan med min bror Masse och hans familj (Görel, Teodor och Adrian) och firade att Teodor fyllde 12. Vi var på Laserdome och sen åt vi på Hard Rock Café. Sen gick vi tillbaka till Laserdome :)


Adrian på Hard Rock Café



Jag åt Chicken Club Sandwich




Hanna med morbror Masse

Lucas fick den största glassen :)

Hanna och Ellinor på HRC


I går var det min tur att fylla år, men den här gången tog vi det lite lugnt med firandet. God mat, gott fika och en ointressant husvisning stod på programmet. Inga gäster, ganska skönt efter de senaste veckornas kalashysteri... Fick en iPod Shuffle av Sven!! Björn var här med blommor innan nån hade vaknat, och av Masse&co fick jag en termos som man även kan ha mat i. Perfekt.
Nu är det som sagt måndag, och Hanna och jag ska åka till Hässelby efter lunch och visa lägenheten för hugade spekulanter. Vi ska också åka till Il Postino och betala vår skuld :)

Inga kommentarer: