söndag 19 februari 2006

soft söndag

Nu har Anna åkt hem. Igår var vi i stan hela dagen och åstadkom inget annat än maxtaxa i NK-garaget (285:-) och material till inbjudningskort. Ingen klänning, som jag tänkt. Men det känns ändå bra, nu vet jag mer vad jag vill ha (och inte ha), och jag tror att om nån månad finns det mer somriga kläder att välja på. Idag var vi i Kista och där hittade vi en tänkbar, men jag köpte den inte. Vill vara helt säker på att jag hittat det jag verkligen vill ha innan jag handlar!

Stackars Hanna är sjuk, snorig och hes och rosslig i halsen. Tur att hon inte är baby, då skulle man varit orolig för rs-virus. Själv är jag också förkyld, förmodligen har Ellinor smittat oss. Oh well.

1 kommentar:

Anonym sa...

kom på att det fanns en annan tänkbar i Kista. Mailar så man inte avslöjar för mycket så här i offentligheten...