lördag 28 oktober 2006

saturday night...


... tillbringar lördagskvällen i sällskap med den här charmiga killen. Sven försöker titta på "sagan om de två tornen" och jag och Hanna gör vårt bästa för att distrahera honom. Nu kommer ollifanterna!

I övrigt har vi haft en lugn och skön dag. Det var städdag på gården, så vi var ute och krattade lite i morse. Sen åkte vi iväg och åt inte så goda hamburgare på Joe's sportsbar i Infracity och köpte en lagerhylla till killarnas rum. Ja just det, det första vi gjorde efter frulle var att bära ut trädgårdsdynor och en gammal säng till containern. Skönt att slänga! Feng shui!! Nu ska vi göra kontor av Hannas rum, i väntan på att vi ska byta rum med killarna så hon kan flytta in. (Förvirrande för alla som inte varit hemma hos oss...) Packade upp en dammig låda som stått orörd sen vi flyttade in (längre än så, förresten - den har stått i källaren i ganska många år innan jag flyttade hit... skäms!) och hittade en massa junk och ett eller annat guldkorn. Sen skulle jag flytta in bokhyllan i sovrummet , men då lessnade jag och gick ner och landade i soffan istället. Det finns en gräns för hur duktig man få vara en lördagkväll!!

Nu ska snart Hanna nattas, och sen ska nog mamma också nattas snart, tror jag. Man börjar bli gammal.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmm.Vilken trevlig kille du har hittat. Men ser han inte lite tanig ut, han där på bilden? Du får nog göda upp honom lite....

Anonym sa...

Och förresten, vid närmare titt, har han inte lite VÄL stirrig blick????Är du säker på att han inte går på nån drog eller så?

Anonym sa...

Och tänderna!!Det kommer kosta skjortan å prujsa den där räkningen....Näe, han e nog ingen hit.

Jag är nästan som du sa...

hahaha.... det är han eller dr. phil jag har att välja på!

Anonym sa...

För guds skull, ta Dr Phil!!!!