lördag 4 november 2006

På spåret

Scen: vardagsrummet, framför tv:n. Vi ser på "På spåret" och han den där triple and touch-Göran sjunger.
15-åringen: han är ju inget bra ju. Kunde dom inte ta dit nån bättre?
12-åringen: det är nog inte så många som ser det här programmet så dom kanske inte har så mycket pengar.

Underbart.

Förresten: vi blev beskyllda för att vara gamla när vi ville se "på spåret". Jag befäste dom misstankarna genom att tycka att Magnus Härenstam är snygg i sin nya frisyr. Hmmm....

2 kommentarer:

Anonym sa...

För ett par år sedan tyckte jag att "På spåret" var såååå asa superduper skitvärdelöst. Nu tittar jag och tycker de e rätt så kul å va me å gissa å sådär...Jo, man kanske börjar bli lite gammal..

Anonym sa...

Tyvärr kan jag nog säga att det är typ 2 miljoner andra som ser programmet. För det andra så tycker jag också att det är lite småkul att kolla...