tisdag 14 november 2006

tråkigt

det är tisdag kväll. det är november. det regnar. say no more.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inte appropå ditt inlägg men jag tänkte på att det är så kul att du har börjat skriva i bloggen igen!!!
Det va verkligen dötrist när du inte gjorde det! Guldstjärnor till dig:)

Anonym sa...

Precis! Håller med Pia. Det är jättekul att du skriver bloggen nu. Det är KUL!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

tack. själv väntar jag bara på att ni ska börja blogga :)

Anonym sa...

Jag törs inte.....det kanske e farligt......å jag vet inte vad jag ska skriva om

Anonym sa...

Nä, och jag kan inte stava. Speciellt har jag svårt med särskrivningar. Allvarligt. Jag förstår inte att ingen förälder har anmält mig till Anders ännu.... Jag är tom osäker på om man skriver imorgon eller i morgon. Dessutom skulle jag aldrig komma på att skriva om sånt skoj som du skriver om.