torsdag 28 december 2006

vuxenpoäng

Idag har Hanna och jag varit och storhandlat, som sig bör så här strax efter lön. Åh, jag känner mig så SJUKT nöjd med mig själv när jag kommer hem och får proppa skåp, kyl och frys riktigt fulla med mat! Dessutom handlade vi toapapper till ett helt regemente, blöjor, diskmedel, sköljmedel, toarent och annat nödvändigt. Mmmm, nu kan jag ta det lugnt och koppla av....
En konstig grej: skulle handla diskhandskar till Sven att ha när han skurar toan (de vi har är lite små) - hur jag än letade fanns de bara i rosa. Av alla färger. Hmmm.... anar jag en konspiration här, tro?

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför då?... Sven har väl också rätt till lite glamour när han skurar toan...

Jag är nästan som du sa...

om vi säger så här - pink aint his favourite colour...