lördag 6 januari 2007

Lista

Vill-hinna-lista för morgondagen:
  • Slänga ut julgranen KLART
  • Städa undan tomtar och annat juligt KLART
  • Tvätta innehållet i barnens tvättkorgar PÅ GÅNG
  • Tvätta bilen (long over-due) KLART
  • Ta reda på ren tvätt KLART
  • Hämta ner morfars gamla gunghäst från vinden
  • Byta lakan i Hannas säng KLART
  • Gunga med Hanna HANN INTE; TYVÄRR!!
  • Dammsuga
  • Toaletterna
  • Flytta tillbaka slagbordet till vardagsrummet KLART
  • Ladda inför måndagens jobb-start INTE LÄTT...
  • Ta reda på när vi börjar på måndag :) GISSAR PÅ 8.30
  • Fotografera saker som ska ut på Blocket (inspirerad av Pia!) SKÖTBORDET FOTAT, SEN TOG BATTERIERNA SLUT I KAMERAN
  • Titta på reprisen på Grey's KLART
Bäst att ställa väckarklockan...

5 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, när börjar vi? Det vet inte jagheller.

Jag är nästan som du sa...

gissar på halv nio... men man vill ju inte komma sent om nya rektorn är där ;)kanske inte så bra första intryck...

Anonym sa...

Du har väl inte missat att det går 2 "Grey's" program idag...?

Jag är nästan som du sa...

Till anonym: I know! Men jag har sett båda, tyvärr... inte för att det hindrar mig att titta igen, en ren njutning!

Anonym sa...

Här snackar vi en som hinner med att göra grejer!!
Kommer du till mig sen och fortsätter med allt som ska göras????