tisdag 9 januari 2007

Mer värdelöst vetande

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!
Tandkräm, lypsyl och schampo.
2. Vad kommer du att införskaffa till våren och sommaren?
Behöver nytt av det mesta...
3. Nämn ett plagg som vi aldrig kommer få se dig i.
Man ska aldrig säga aldrig, men midjekort kavaj med axelvaddar känns inte helt aktuellt...
4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?
Benen, kanske? Eller näsan.
5. Sveriges bäst klädda enligt dig:
Jocke Berg, kanske?
6. Sveriges sämst klädda enligt dig:
eh... jag själv? Tråkigast, i alla fall.
7. Vilket är ditt drömjobb?
Det jag gör nu, tro det eller ej (lärare).
8. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?
Att det ska gå bra för Hanna i livet. Och mer pengar är ju aldrig fel... sen önskar jag mig en massa saker, mest till hemmet - en ny hall till exempel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men skulle inte du egentligen passa bättre till reseledare enligt testet vi gjorde på jobbet idag :-) Jag skulle ju passa bäst som ekonom, fast det är direkt skrattretande!!!!

Jag är nästan som du sa...

psykolog, tror jag det blev... tur att inte jag skulle va ekonom, det skulle bli disaster direkt!

Anonym sa...

Vaddå för test????

Anonym sa...

Ett mycket seriöst test i tidningen City (tror jag det var, eller aftonbladet?). Din M fick aldrig fram något svar.... Tony skulle väl passa bäst till polis? Tror inte jag lyssnade så noga, var för trött...