måndag 1 januari 2007

Värdelöst vetande

Äger du en iPod?
Ja, en iPod Shuffle
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.00
Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Nej
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett stort hus... och en massa nya kläder!
Har någon någonsin kallat dig lat?
Bara jag själv, vad jag vet.
Vad åt du till middag?
Pasta- och tonfiskgratäng med broccoli, min favvogrönsak
Använder du huvtröjor?
Gärna!
Finaste Svenska dialekten?
Gotländska
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Förmodligen.
Vilken film kan du alla replikerna till?
You've got mail.
När flög du senast?
i somras till Grekland.
Pratar du några andra språk?
Jag pratar engelska rätt bra. Har även läst franska och tyska men det pratar jag inte…
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej. Jag har inga, vill inte ha heller.
Vad har du med dig in på bion?
Godis och sällskap.
Gillar du att flyga flygplan?
Ja, det är en mäktig känsla när planet ska lyfta!
Gillar du din boendesituation?
Jag trivs där jag bor, men det är lite trångt...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag vill gärna sova minst 8 timmar.
Äter du frukost dagligen?
Ja. så gott som
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, inte så värst.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja, men jag bryr mig mera om konstgjorda sötningsmedel och tillsatser.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja! Är man svensklärare så är man ;)
Tror du på liv på andra planeter?
Ja, i någon form
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Man ska inte ge upp bara för att det är svårt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja om jag blev tvungen…
Tycker du om att krama folk?
Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
En gammal man på en pub i England jämförde mig med en ung Doris Day :D
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej.
Kul att veta, va??

Inga kommentarer: