söndag 11 februari 2007

hemliga drömmar


Jag drömmer hemliga garderobsdrömmar. Drömmer om att få slut på oredan och ha fungerande garderober och linneskåp.
När jag nattade Hanna idag (det tog ett tag, hon ville diskutera La-la och bollen lääänge) (La-la är en teletubbie, för den oinvigde) dissikerade jag problemet grundligt och gjorde upp en plan. Sen skyndade jag mig ner till datorn för att använda Ikeas planeringsprogram och vips hade jag skräddarsytt två fungerande gardrober som fyller alla våra behov.

Bara en hake. Smakar det så kostar det. Hade förträngt att garderober är dyrt, även på Ikea.

Suck.

Kaos ett tag till, alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en klädkammare som också behöver ny inredning, vi har också konstaterat att garderobsinredningar är dyra. Hur kommer det sig egentligen? Det är ju inte ens något som ska synas så där jättemycket?

Anonym sa...

Välkommna till Faringe!
Vecka 7, 8 och 9 har vi rabatterade priser på Elfa inredningssystem!
Handlar man dörrar och inredning för 9000 eller mer får man hela 26(!) procents rabatt!
I normala fall lämnar vi alltid 15% på inredning!