lördag 10 februari 2007

h&m

I födelsedag fick jag bland annat ett presentkort på kläder på en känd klädfirma. Idag var jag där för andra gången för att handla kläder, bara för att upptäcka: de har inget jag vill ha. Inget. (Förutom en massa barnkläder förstås, men jag har lovat att bara köpa till mig själv).
Hittills har jag köpt: en randig tröja som jag lämnade tillbaka idag. Två t-shirtar, en svart och en vit. En bunt gummisnoddar. Två hudvårdsprodukter. Och (jag erkänner) strumpor och långkalsonger åt Hanna.
Jag måste nog ta mig in till stan, där har de väl lite mer att välja på än i Arninge?

Men jag är lugn. Jag vet att snart kommer det att komma in en massa fräscha vår- och sommarkläder, och ska jag shoppa!

1 kommentar:

Anonym sa...

varför är det alltid så när man verkligen har pengar och man bestämt att man ska shoppa loss som en galning?????
Och när man är fattig som en kyrkråtta så finns det fullt av kläder i varenda affär som man bara vill,vill,vill ha jättemycket.
Det gör mig så less.
Hoppas verkligen att du hittar nåt till våren.
En tröst är ju iaf att man alltid behöver nya strumpor och troller så i värsta fall.....