fredag 2 mars 2007

äntligen vid en dator igen!

Efter fem dagars datorabstinens har jag äntligen chans att blogga lite. Hanna och jag befinner oss i Nyköping hos mormor och morfar. Stan sjuder av festivalfeber, i morgon avgörs Andra chansen här och spänningen är oliiiidlig.
Vi har haft en jätteskön vecka, med start i Kopparberg dit vi kom i måndags kväll. I tisdags åkte jag, Erik och Ellinor slalom tillsammans med Hannas kusin Maria och hennes son Rasmus.
I onsdags åkte vi via farfars grav i Örebro till Nyköping, och här blev jag och Hanna kvar medan de andra åkte vidare.
Igår var Hanna och jag en sväng på stan med mormor, och på kvällen var Björn, Annika och kusinerna Amanda och Julia här och åt middag. Hanna var i sitt esse när det fanns två stora tjejer att leka med!
Idag har vi besökt min faster Marianne och snart ska vi åka och titta när Julia och Amanda rider. I kväll kommer Sven hit och i morgon åker vi hem till Vallentuna och våra oskruvade garderober.

Det är skönt att komma iväg och göra lite saker under lovet, då känns det verkligen att man är ledig! Men samtidigt börjar det bli dags att åka hem nu, det kliar i fingrarna att få hugga in med skruvmejseln :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skruvdragaren borde ju vara laddad nu oxå!