torsdag 8 mars 2007

the real lista

Det här är vad jag har lyckats åstadkomma i eftermiddag:
  • montera hyllor + en låda i 2 garderober
  • ställa in mina sygrejer och en del andra lådor i en garderob
  • tvätta och hänga två maskiner
  • ladda och starta diskmaskinen
  • väcka pelargon ur vintervilan
  • laga mat (makaroner och köttbullar)
  • bada Hanna
  • ge Hanna gröt
  • spelat meningslöst dataspel alldeles för länge
... och nu är det visst dags för en bajsblöja...
sen väntar tandborstning, nattning och
LETA EFTER DIGITALKAMERAN!
Jag blir galen på att saker och ting inte finns där man har lagt dem.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Kan du ge mig lite av din energi tack?

Anonym sa...

nej, det är inte meningen att du ska flänga runt just nu, du ska vila!!!

Anonym sa...

Kan jag få lite då????

Anonym sa...

nä tyvärr, nu är den slut... det lilla som finns kvar behöver jag själv.