onsdag 4 april 2007

lång lista

Är: trött
Ger intryck av att vara: trött??
Mår: okej
Ska: sova snart
Har: jobbat hårt idag
Bör: ta ut linserna snarast
Kan: det mesta ;)
Blir glad av: att mötas av Hanna när jag kommer hem
Vill ha: pengar
Skulle vilja: ha pengar!
Tycker om att: blåsa såpbubblor med Hanna
Drömmer om: hus
Längtar till: sommaren
Fasar inför: -
Har ett brinnande intresse för: Hanna
Bryr mig om: mitt jobb
Trivs med: radhusliv
Känner obehag inför: sprutor
Planerar att: bygga ny uteplats

Bor i: Vallentuna
Skulle vilja bo i: där Sven och Hanna bor
Klär mig gärna i: jeans
Äter gärna: fisk och kyckling
Dricker gärna: latte
Tränar: skulle vilja
Tittar ofta på: tv
Lyssnar ofta på: bilradion
Läser: för lite nu för tiden
Prenumererar på: Allt i hemmet

Idag: har jag jobbat 7.00-16.30 utan rast
Imorgon: skärtorsdag!
Igår: stressad och trött
Nu: simply red på vh1
Vill se: Grey's anatomy (inst. pga hockey)
Vill göra: ta ett långt skönt bad
Glad över: kärleken
Arg på: hockey
Stolt över: Hanna
Rädd för: -
Nyfiken på: Jennys bebis
Lycka: Hanna och Sven
Sorg: Åke
Älskar: min familj
Hatar: gör inte sånt
Äter: ja
Sover: trångt
Dansar: för sällan
Lever: många år till, hoppas jag

Inga kommentarer: