måndag 23 april 2007

*nöjd*

sitter ensam i soffan, tv:n avstängd, alla barn sover, Sven är på jobbet (skulle stänga efter några som jobbat över), huset är hyfsat välstädat efter en tokrusch före middagen... och jag njuuuter... lugnt, en timme eller så för mig själv.... inget man är bortskämd med i vår familj, precis. Sitter här och bläddrar i några trädgårdsböcker jag lånade idag när jag och Hanna var på biblioteket. Vi har stora planer för vår lilla täppa! Steg 1 blir att riva vårt hemska "uterum", snett å vint och fullt med katter och spindlar. Sen ni.... fast idag konstaterade vi tyvärr att det nog inte ligger några plattor under, som vi trott och hoppats. Oh well, då får vi väl lov att köpa de där snygga skifferplattorna vi kollat på ;)
Dags för sängen, tror jag. Det blir tidigt i morgon, samtal 7.30 med Jacob och föräldrar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Försökte skriva nåt till dig förut men det gick inte att publicera. Nu har jag glömt vad det var...