torsdag 19 april 2007

äntligen torsdagkväll!


Åh, vad skönt att det är fredag i morgon - det har varit en lång och tung vecka! På lördag tänker jag vara sjuk, come what may, även om jag är frisk ;)... vi har sån gårdsstädning, men det kan väl räcka att sven å alla ungarna är ute och krattar?

Helgplanerna är annars rätt lösa, skönt, för resten av våren verkar bli galet uppbokad. Från första maj så är det nåt varje helg fram till midsommar, i princip. Jag gillar inte riktigt det, vill kunna se fram emot lugna helger som man kan hitta på roliga saker på OM MAN VILL! Men det är klart, mycket av det som är planerat är kul, tex Ellinors konfirmation, Svens 40-årsdag, en tripp ut på landet med tjejkompisar...

Så vart vill jag komma? Get to the point, Pettersson!


Nä, det finns ingen point. Jag babblar bara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med! Även fast det är roliga saker som är uppbokade är det jobbigt att ha allt upptaget hela tiden. Jag är nog som du, vill gärna ha lite ledigt för spontana ideér och utsvävningar!