torsdag 12 april 2007

snart slut

I morgon är det sista dagen på det här lovet. På måndag är det business as usual, känns lite segt men rätt okej. Vardagen har sina fördelar, onekligen. Lite jobbigt är väl att jag har fyra veckor med utvecklingssamtal framför mig, men nu är det som är kvar av terminen väldigt upphackat med lovdagar, så av erfarenhet vet jag att tiden kommer att rusa fram och rätt som det är står vi där på kullen och sjunger "Den blomstertid". Nice!!

På lördag åker vi till farmor i Kopparberg, det ska bli kul! Hanna vill ta med sig dockan Wilma, så att hon kan leka med kusinen Wilma ;) Det vankas visst grillning också, har jag hört rykten om.

Usch vilken trist blogg det här har blivit. Oinspirerad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker inte den är trist. Däremot tycker jag att min blogg har blivit trist. Jag är jätteoinspirerad just nu. Det enda jag tänker på är hur jag ska få mina pengar att räcka. Det är så mycket jag vill köpa/ ha!!!

Anonym sa...

pengar ja, det ständiga dilemmat... och att gifta sig rikt, det var redan för sent...
men TACK för att du intetycker jag är trist, det värmde! Ska nog hålla mig från att blogga över helgen, så kanske lusten återvänder - om jag inte får en massa snilleblixtar innan dess förstås!
(Och i Kopparberg är det rätt gelst mellan datorerna, åtminstone dit jag ska!) (Hos svärmor, 78 år, alltså)

Anonym sa...

Jag förstår inte vad ni menar. Görel-älsklingen tycker redan att jag spenderar alldeles för mycket tid framför min blogg. Skulle kunna skriva mycket mer men det skulle bli information overload då...