fredag 7 september 2007

fredagsmys i viktklubbsfamiljen

(eller ja, rent tekniskt är det väl bara jag som är medlem, men Sven har minsann gått ner han också av bara farten. Snyltare där!)

Vi dippar morötter, gurkstavar och riskakor med ostsmak i gräddfilsdipp (7% fett). Sen äter vi apelsiner och bananer tills vi hittar tillbaka till ap-stadiet.

Frågan är: ska cola-flaskan som legat i kylen (oöppnad!) en hel vecka få göra sitt jobb? Jag menar, hur manisk kan en bonusmorsa få vara utan att det blir myteri?

3 kommentarer:

Anonym sa...

det enklaste sättet är att inte köpa den cola-flaskan... ;-)

Jag är nästan som du sa...

jag vet. Men den inköptes redan förra helgen. Jag är rätt stolt över oss som låtit den ligga en hel vecka!

Jag är nästan som du sa...

därmed inte sagt att jag tänker dricka sörjan. nä guu förbjude!