torsdag 25 oktober 2007

ändrade planer

Nej, jag jobbar inte. Hanna och jag har knappt sovit i natt, hon har varit väldigt kinkig och jag är rädd att hon håller på att bli sjuk. Från tre i morse låg vi i hennes säng och den är liiiite för kort för mig, om man säger så. Domningar och kramp som ett brev på posten.
Flera gånger vaknade hon och ville byta byxor för hon hade fått färg på sina. I morse tog hon en noggrann titt på pyjamasbyxorna och konstaterade förvånat att det var ju ingen färg på byxorna! Nej, det var bara en dröm. Sånt är svårt att förstå när man bara är två.
Läget just nu är stabilt, vi sov till strax efter åtta och nu ska vi äta frukost. Hon verkar pigg, men båda hennes bröder klagade på halsont i morse.

37 timmar kvar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är fullmåne! Då sover jag jättedåligt... Men jag har drömt om löpning och inte färg på byxorna... Blogginlägg om detta kommer senare!

Anonym sa...

Härligt att vakna med typ bakfyllekänsla för att man sovit dåligt en hel natt. Man är helt slut i hela kroppen!
Och så har man inte ens haft roligt....Peppar peppar har det varit hyfsat lungt på sova-dåligt fronten hos oss ett kanske oroväckande bra tag nu.