onsdag 10 oktober 2007

Pigg igen!

Tror jag är frisk nu, för plötsligt har jag mer energi än på länge! Har tvättat ungarnas kläder, bytt lakan i fyra av sex sängar och röjt i köket. (Säg inget till Försäkringskassan, bara!)
Jag är glad att jag gav mig tid att vara hemma tills jag blev frisk, det brukar jag inte ha "tid" med annars. Men jag tror att den här pärsen var straffet för att jag jobbade utan röst häromveckan, och därför bestämde jag mig för att verkligen ge mig tid att bli frisk. Även om jag vet att de har slitit hund på jobbet!
(Fast... den där huvudvärken ligger hela tiden på lur bakom alvedondimmorna...)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste tror att den här pärsen var straffet för att jag jobbade utan rast häromveckan och tänkte att nu ere nåt som e vaj här liksom....

Anonym sa...

Skönt att du e bättre!

Jenny sa...

Skönt att du mår bättre. Tror det lönar sig i längden att vara hemma tills man är riktigt frisk. Då blir man stark och drar inte lika lätt på sig sjuka igen.