lördag 10 november 2007

Jag har julpyntat.
Vad tycks?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fint!!! Jylstämning så det sjunger om det :D

Anonym sa...

Tomteterror! Usch...
...fast till 1/12 blir det urläckert!

Anonym sa...

Jag menar julstämning. Eller kanske julstämmning? Äh, du fattar.

Anonym sa...

julpolisen:Är du komis me toavakten eller?

Anonym sa...

Nae... tror inte det. Har för fullt upp med att hålla julen på sin plats

Anonym sa...

toavakten har alibi, han är i washington har jag hört.

Jag är nästan som du sa...

julpolisen: jamen jag vet, fast jag kunde inte hålla mig :)

Anonym sa...

Ångerfull nu....
Såna här överträdelser kan medföra svåra straff.

Jag är nästan som du sa...

ah, jag tar risken - allt för att sprida lite glädje i novembermörkret. Om det är fel, so shoot me :/

Anonym sa...

KOMIS??? Kompis.
(Typiskt att stava fel när man försöker vara lite tuff å häftig....)