måndag 19 november 2007

Trött!

Är inne i en intensiv jobbperiod just nu, med utvecklingssamtal och andra möten som i princip avlöser varann. I dag hade jag fem samtal på raken, mot slutet kände jag mig helt slut i huvet och började undra om jag upprepade mig :)
I morgon bitti skulle jag ha ett halv åtta på morgonen men flickan är sjuk så jag kan iaf ta det lite lugnt på morgonen. Men på eftermiddagen har jag tre (3) möten med olika folk och därefter ett samtal 17.00. Det blir en sen dag i morgon också, alltså...
Det är bara måndagkväll, men jag börjar redan längta till fredag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart får du jullov och då kan du tänka på mig!
Jag jobbar lördagen innan julafton, får inte ens ledigt de två klämdagarna mellan jul å nyår och så har vi semesterförbud dagarna mellan nyår å trettondan. För då är det inventering. Rumpa tycker jag om det.

Anonym sa...

rumpa var ordet, sa Bull.
Jorå, ibland är det gött å va lärare!