fredag 30 november 2007

vi jular!

Suddig bild från vårt kök ikväll. Observera tulpanerna! I love tulpaner!
I morse var det adventsfika på jobbet. Vår chef hade fixat det väldigt mysigt i personalrummet och jag blev riktigt julsugen! Så efter jobbet for jag till Plantagen och köpte två julstjärnor, några hyacinter, en tomte, två ljuslyktor och lite annat smått å gott.

Nu har Hanna och jag "julat" lite här hemma och på söndag ska det bli mer - då skickar vi upp pappa på vinden efter jullådan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint! Jag jobbar i morgon men sen hade jag tänkt att ta fram div. saker ur vrårna. Ska bara städa först. Och jag får inte glömma att leta fram detdär snygga glöggkittet jag köpte för två år sen, det är fortfarande oanvänt och ligger i en av flyttlådorna på vinden...

Anonym sa...

Var hittade du tulpanerna såhär års?? Plantagen oxå??

Anonym sa...

jepp :)