fredag 14 december 2007

fredagskväll...

...och vi är ensamma i kväll igen, Hanna och jag. Sven jobbar och bonusbarnen som skulle komma lyser med sin frånvaro. De är med sin morfar ikväll och kommer i morgon.
Vi har ätit broccoligratäng och nu äter vi skumtomtar - en otippad passion som drabbar mig varje år i december. Resten av året är skumgodis ingen favorit, men det är nåt särskilt med de där sega små rackarna!
Köpte mig en julklänning med lite retro-feeling idag, plus några julklappar till stora och lilla älsklingen. Nu återstår bara.... hmmm, få se.... en MASSA klappar som inte är köpta än. *Suck*
Dessutom sjunger mina enda par jeans på sista versen (stort hål på ena låret) så i morgon måste även den detaljen fixas. Jag som inte gillar att shoppa på lördagar så här nära jul....

Inga kommentarer: