tisdag 25 december 2007

juldagen

Har ni överlevt julen?

Vi är hemma igen efter en tredagars vistelse i Nyköping. I lördags fyllde min pappa år, och vi överraskade honom med en fest hemma hos min bror. Väldigt lyckat!
I söndags var vi på stan en sväng och fikade på gamla kära Princess, innefiket #1 när jag gick på gymnasiet. Där såg ut exakt som jag mindes, förutom att fondtapeten med trädstammar var utbytt mot en spegelvägg :) Jag har försökt ringa dit flera gånger sen dess, tror nämligen att jag har tappat min mobil där. Hittar den ingenstans. Håll tummarna för att någon vänlig själ har lämnat in den!
I går var det så julafton, och efter en skön skogspromenad var det dags för lunch för 13. God mat i mängder! Sen kom tomten, Hanna satt i morfars knä precis som de planerat lääänge och tror ni inte att tomten hade med sig en gigantisk häst till henne!
Sen öppnades alla andra klappar, och jag fick en ny digitalkamera, 5 timmar hos en massör plus en massa annat!
Idag åkte vi hemåt igen, skönt att komma hem. Nu ska vi kolla hur kameran funkar.

Önskar er alla en skön fortsättning på julen!

1 kommentar:

P sa...

Ja jippi! Bilder på hallen :D