lördag 23 februari 2008

Dumt!

... och precis när jag skrivit klart förra inlägget, vad tror ni jag gjorde då?
Greppade dammsugaren och dammsög hela undervåningen. Smart.
Men vad gör man? Jag stod inte ut. När solen skiner som den gör idag syntes det så tydligt hur dammigt det var överallt. Vår nya matta gör att det ligger röda små tussar i hela huset, och under köksbordet låg små playdo-kluttar i ett jämnt lager.

Men det gick inte fort. Och det blev inte perfekt kliniskt. Men det blev bättre.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Ta det lugnt du fast det är inte kul när man ser hur smutsigt det är, jag får liksom ingen ro då. Här skiner solen in vilket är härligt om det inte vore för de skitiga fönstren som vi har.

Julia karlsson sa...

Varför skulle jag inte trycka på någon länk på den dära andra som hade skrivit någon konstig kommentar??

Anonym sa...

Jag förstår dig! Ibland MÅSTE man bara göra vissa saker även om det kostar på. När jag hade det där med ögat och bara hade syn på ena ögat var jag tvungen att sy E:s gardiner, måla en liten leksaksspis och en massa annat bara för att jag hade tid över och inte var på jobbet. Att jag överansträngde det friska ögat fick man liksom lov att ta ta på kuppen. Det kostar att ligga på topp ;)