fredag 22 februari 2008

Frisk? Nä.... men på rätt väg!

Idag har jag varit ute på äventyr - först till sunkigt närlivs för att hämta min fina Ylva Skarp-planka - sååå fin, men lite mindre än jag trott... :)
Sen åkte vi till centrum och där gick vi till apoteket men glömde köpa hostmedicin (bra gjort, va, det var ju därför vi gick dit) och sen till Ica där vi handlade lite inför helgen. Hanna och jag köpte varsin glasstrut (är det vår så är det!) och bästa vårtecknet av allt: 30 påskliljor!
Det var skönt att komma ut och röra lite på mig. Jag kände mig som en pensionär för jag vågade inte göra många knop av rädsla för att tappa andan och börja hosta. Men vi tog gott om tid på oss så det var inga problem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du tagit dig ur sängen o står på benen igen.Ja här har vi också lite vårkänning.Solen har varit uppe o luften är riktigt skön .Kunde blåsa något mindre bara.Ha en bra helg.Ha ett bra sportlov M

Anonym sa...

Hahaha!! Bra att det finns fler än jag som glömmer att köpa med sig det man gick ut för att köpa! Hos mig är det ständigt återkommande så jag har givit upp att det är ett stadium alt. fas. Jag fejsar faktum och går och handlar två gånger istället...

Anonym sa...

bra att du kunde/orkade lämna sjukstugan ett tag idag!
Lite luft mår man bättre av :)