tisdag 5 februari 2008

jag måste få fråga

Jag fick en (anonym) kommentar till mitt förra inlägg som gör mig förbryllad:
"Du verkar inte direkt tycka att ditt jobb och din arbetsplats är toppen. Trist att vantrivas så."

Nu måste jag fråga er som brukar läsa här. Ni är inte många, men jag vet att ni finns där ute.
Är det verkligen intrycket man får av det jag skriver? Att jag inte gillar mitt jobb? För det är fel i så fall. Jag älskar mitt jobb och min arbetsplats - fanken, jag sitter ju och kör 7 mil varje dag fast jag inte måste, bara för att jag trivs så himla bra!

Men jag tror inte att jag är ensam om att bli lite less på allt ibland. Så kan väl alla känna ibland? Och det betyder INTE att jag vantrivs!

6 kommentarer:

Anonym sa...

VI vet

Jenny sa...

Det är väl självklart. Annars hade du väl bytt jobb för länge sedan eller?

Anonym sa...

Fast det kanske lätt blir att man skriver nåt de gånger allt känns trist...?!
/Lisa

Anonym sa...

Kisa: ja visst är det väl så. Det är väl lite syftet med en dagbok, att man ska få "skriva av sig".

Anonym sa...

Jag menade förstås Lisa :)

Anonym sa...

Jag tycker inte det verkar som att du vantrivs på jobbet. Alla har svackor-mer eller mindra djupa. Endel svackor är så låga att man aldrig tror man ska komma upp medans det andra dar känns som man inte vill gå hem alls. Om man inte har sånna upp å nergångar tror jag inte att man är normal...Den person som alltid, varje dag, är överlycklig för att det är en ny dag så man får gå till jobbet måste garanterat ha nån form av drogproblem.