torsdag 6 mars 2008

Ledig!

Ända sen min kollega Jenny blev gravid har vi planerat för detta: att hon skulle börja jobba en dag i veckan medan jag skulle ta föräldraledigt. Och nu! Nu är vi äntligen där. Idag är jag ledig!
Men några typiska saker:
  • jag har ont i halsen = inget badhusbesök
  • det har snöat i natt = ingen målning av lekstugan
Fast det gör inget. Sven jobbar kväll, så vi ska åka till trädgårdsmässan i Sollentuna och sen ska vi äta lunch innan han åker och jobbar. Sen kanske Hanna och jag ska hämta in lilla bordet från förrådet och måla det rosa. Och så ska vi tvätta lite.

Underbart. Hoppas du har det bra också, Jenny!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag hade det jättebra. Ser fram emot nästa torsdag och jag gissar att du gör detsamma :-)

Jag är nästan som du sa...

rätt gissat ;)
nästa torsdag ska vi kolla mina lungor och hanna ska på 3-årskontroll. det ska bli spännande!