tisdag 25 mars 2008

tisdag

Det känns som en evighet sen jag jobbade, men ändå är det väl den här dagen som egentligen är den första på påsklovet? Mmmm, fortfarande mååånga lediga dagar kvar...

Idag
  • kommer Hannas "hyskon" hit. Brorsorna har redan kommit, bara syrran kvar.
  • får alla barn påskägg.
  • ska jag storhandla.
  • är det soligt och fint, men kallt.
  • ska jag byta lakan i några sängar.
  • håller larven på att bli en puppa.
  • tänker jag på bebisar.
  • börjar mitt nya sunda liv - tror jag...

2 kommentarer:

Jenny sa...

I höstas lyckades jag gå ner 5 av de 10 kg jag skulle gå ner. Nu har jag fem kvar och kanske några till sedan efter det också... Det är skönt att börja sitt nya liv men den här gången vill jag att det ska vara bestående. Inte bara för att gå ner i vikt utan för att må bra och trivas med livet och orka med.

P sa...

Ja det var ju detdär med vikten ja! Jag orkar inte ta tag i bitarna riktigt...men jag inbillar mig att jag gör det lite senare. När det blir lite mer vår ute. När gatorna är sopade. När man kan gå ute utan vinterjackan. När man kan ha på sig jympadojjor utan att halka på nån isfläck. När....ja, ni hajjar resten va?
Men då! Då SKA jag börja promma lite på kvällarna.