onsdag 16 april 2008

att göra en ledig dag

  • måla klart lekstugan
  • lägga plastmatta i lekstugan
  • skaffa bra bok/böcker
  • fika, gärna på solig uteservering
  • sova middag med dottern
  • tvätta fönster i vardagsrummet
  • såga ner syrener
  • klippa buxbomarna
  • plocka pumpafrön ur pallkragen (annars blir det bara pumpor där i år...)
  • fundera på trädäck kontra stenläggning
  • flytta sandlådan till baksidan
  • röja i förrådet
  • städa ur och måla trädgårdsbod invändigt - ska bli arbetsplats!
  • handla inför helgen
ja det där ska väl räcka att sysselsätta oss i morgon... och resten av våren :D

1 kommentar:

Jenny sa...

När jag läser vad du och P hinner så inser jag att jag måste ta mig i kragen eller söva barnen på dagen så jag hinner något jag också. Nu får det bli ändring.