torsdag 3 april 2008

härligt!

Ledig, och Sven börjar inte förrän på eftermiddagen. Härligt! Vi åt frukost tillsammans, och nu går vi och småpular lite. Hanna leker och tittar på "riktiga" Pippi (som hon storögt upptäckte häromdan! Pippi finns på riktigt!)

Vi har ett mysterium: när jag fyllde 40 häromåret fick jag en blomma i en fin vas - nu hittar vi inte vasen. Den finns inte i hela huset. Den är rätt stor, så den kan liksom inte gömma sig på så många ställen. Hmmm....

Nej, nu ska jag ta bort killarnas lakan och tvätta dem. Och rulla ihop madrassen som av någon anledning ligger i vardagsrummet. Och skriva inköpslista. Och.... en massa saker.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Såg din efterlysning,har inte orkat kommentera alla töntiga inlägg.Dessutom har det vart körigt på jobbet,försök själv hålla ordning på hundratals skitnödiga människor varje dag...
Kram på dej!

Anonym sa...

Den står på en hylla...

Anonym sa...

Toavakten! Välkommen tillbaka!

Jag är nästan som du sa...

saida: kan du vara lite mer specifik? Vi har inte så många hyllor och den syns inte till på någon av dem.
Min teori: någon har haft sönder den och slängt den utan att säga något. Elakt tänkt?