onsdag 9 april 2008

ikväll

Jag är helt sjukt trött. Idag har jag slitit som ett djur hela dagen - började med ett utvecklingssamtal i morse, sen 5 lektioner i rask följd, sen planering med en kollega, sen ledningsgruppsmöte, sen möte med specialpedagogen, sen tre utvecklingssamtal i rad.

På vägen hem träffade jag övriga familjen på BK, ingen som hade lust att laga mat i kväll. Nu har Sven just knådat nacke och axlar (aj!), jag har haft axlarna vid öronen hela dagen och har svårt att slappna av.

Tur att jag är ledig i morgon. Hanna och jag ska åka till trädgårdsmässan i Älvsjö, och med lite tur ansluter svägerskan Görel!

Tillägg en halvtimme senare: jag är sååå rastlös, kan inte sitta still. Har just röjt i tvättstugan och hallen, slängt in en maskin och nu tänkte jag måla bordet en gång till. Sen då?

Inga kommentarer: