måndag 26 maj 2008

inte som man tänkt sig

Hur kommer det sig att de kvällar när ungen sitter och halvt somnar framför Bolibompa och man tänker att vajjert, i kväll somnar hon tidigt och jag kan se "Nytt läge", hur kommer det sig då att just de kvällarna tar nattningen minst två timmar och man hinner bli osams minst tre gånger om vatten, om ifall man får ha skor i sängen, om ifall man får sparka mamma i magen och i så fall varför inte och sen när ungen väl har somnat, och mamma också, så är "Nytt läge" slut för länge sen - ja, hur kommer det sig, tro?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men... det var väl inget "Nytt läge" idag.... eller är jag korkad...

Jag är nästan som du sa...

förmodligen inte, jag bara fick för mig att det kanske var så. Tur i så fall, då har jag inte missat det!

Anonym sa...

Ja, varför kan man gott undra! Och det slår ju aldrig fel heller.