lördag 28 juni 2008

Alcudia






5 kommentarer:

Anonym sa...

det är sådana här bilder som är så ljuvliga att se, sommar, barn,bad och sol! Spara alla bilder och njut av dem i vinter när det är mörkt och tungt! Kramar från MoP

P sa...

Å fy bubblan va härligt det ser ut!

Anonym sa...

Jag har sagt att nu när vi bor här i A-byn så behöver vi inte resa,vi har det så fint.
Men,men.... det ser väääälllddigt skönt ut.
Så jag är inte sämre än att jag ändrar mig tror jag.

Jag är nästan som du sa...

Anonym: visst är det underbart där ni bor, men jag tror att alla behöver lite miljöombyte ibland. Att få strosa omkring på kvällarna, äta god mat, titta på folk... det är minst lika semestrigt som att sola och bada!

Anonym sa...

Vilka fina bilder!!! Vilken underbar semester!!!! Vi är jätteavis!!!! Men lyckliga för er skull :) Kram från svägerskan!