tisdag 19 augusti 2008

jag vill

Till dottern?

  • köpa en massa nya höstkläder till de två minsta (de stora får fixa det själva)
  • köpa en massa nya höstkläder till mig själv
  • klippa mig på ett nytt och smickrande sätt
  • boka en weekend i New York (eller annan trevlig stad) för mig och älsklingen
  • äntligen köpa det där träningskortet
  • köpa ny säng och ny byrå till sovrummet
  • börja köpa på mig julklappar till barnen, för att slippa den där årliga hetsen
Ge mig lite pengar bara, tack!

4 kommentarer:

P sa...

Jag kan instämma på en hel del punkter där faktiskt.
Jag tänkte på julklapparna senast igår och bestämde att i år, då ska det verkligen bli av att köpa innan jul.
Men sen var det det där lilla lilla kruxet med pengarna....
Vi kanske kan ta en gemensam julklappsrunda i september eller nåt?!

Jag är nästan som du sa...

absolut! Bokat!!

P sa...

Min första tanke när jag läste svaret var:
Va?! HILFE!! O MAJ GAAD!! Vart har hon bokat oss nånstans? Och så himla fort! Jag har inte råd att åka till NY och inte nån annanstans heller för den delen!
Men sen fattade jag vad det var som var bokat.
Och det kan nog funka lite bättre!!!
Pust!

Anonym sa...

:D
fast en shoppinghelg i N.Y vore väl inte fel för två slitna småbarnsmammor? in my dreams...