torsdag 18 september 2008

Dagens inköp

När jag fick barn hände det något med mina fötter. De har inte bara blivit något större, vristerna har dessutom blivit högre. Detta är anledningen att mina gamla träningsskor gav mig skoskav häromdan (och ja, de är flera år gamla... sen låååångt före Hannas ankomst!).
I går morse när jag skulle träna fick jag smussla in mina vanliga springskor och ha dem (*skäms*)

Men nu är det slut med det. Idag har jag köpt nya träningsskor. Storlek 38, vilket är större än normalt för mig, men 37:orna var både för små och för trånga. 38:orna, å andra sidan, är aningens för stora, men jag får snöra dem ordentligt så funkar det. Bara att gilla läget.

Jag har dem på mig i skrivandes stund, vill känna in dem lite innan de får börja jobba. Vilket inte kommer att hända förrän på lördag morgon, tror jag. Eller i morgon eftermiddag.

Inga kommentarer: