måndag 22 september 2008

lägesrapport

Vi avvaktar med att åka in. Jag vet ändå vad de kommer att säga. Just nu är hon vid rätt gott mod, det gör mest ont när hon går, då svänger armen lite. När hon sitter i soffan kan hon vila armen i knät. Men hon klagar på att handen domnar bort, det måste jag hålla lite koll på. Men inget är svullet, och färgen är också normal.

Update 18.30: Hanna får vara hemma i morgon också. Hon använder fortfarande inte handen, även om jag inte tror att den gör så ont längre. I morgon ska dagis till skogen, och det verkar vara att utmana ödet.
Men i morgon ska jag jobba, Sven stannar hemma. Yähäy!

1 kommentar:

P sa...

Men vad skumt! Jag undrar vad det kan vara!? Och det värsta är ju att de är så små så att de kanske inte riktigt kan precisera hur det gör ont. Hoppas det blir bättre snart.