lördag 11 oktober 2008

Malm

Måste åka till Ikea.

Igår fick farfars gamla skrivbord flytta tillbaka till mina föräldrar (med option på tillbakatagande den dagen vi har plats för den - dvs den dagen vi har ett rum över att använda som arbetsrum - dvs om sisådär en fem-tio år) och nu behöver vi akut en fiffig förvaringsmöbel till sovrummet. Efter flitigt bläddrande i Bibeln (Ikeakatalogen) har jag fastnat för detta:

Malm. I love Malm. Vi har den även i en hög 6-lådors, och jag svär på att den rymmer allt och lite till!

På väggen ovanför byrån tänker vi äntligen försöka få till vår planerade fotovägg, mer om det senare, hoppas jag.

Men - i morgon har jag andra planer som tyvärr inte tar mig ens i närheten av Ikea, så det får vänta. Men snart!!

1 kommentar:

P sa...

Bra val! Vi har två vita i sovrummet så att den blir sådär lång som på bilden.
Jag gillar dem mkt!