lördag 8 november 2008

Härligt!

Lördag morgon, älsklingen är och tränar lite innan frukost, Hanna och jag har sovit superdåligt (hon väckte mig minst fyra gånger, en gång mer eller mindre hysterisk, en gång för att hon inte kunde öppna ena ögat (hon har fått nån form av ögoninfektion, stackarn), så ja, vi är lite trötta), men vi har en skön slapp dag framför oss. Jag ska också träna, lite städning, lite tvätt, annars bara lugn och ro!
I morgon kommer Hannas morfar och mormor hit och äter Fars dags-lunch (hör du det, P? Fars dag? I morgon!), det ser vi fram emot!

Ellinors lilla middagsbjudning syns det inga som helst spår av idag på morgonen. De har lämnat köket i perfekt skick, stort tack för det Ellinor! Hoppas du hade kul!

1 kommentar:

P sa...

Tack för påminnelsen! Jag kom på det för en timme sen ungefär...
Så i morgon måste vi köpa nån present. E tyckte att han skulle få ett par gummistövlar. Eller kanske en halsduk!!
Jag vet inte det jag....