söndag 9 november 2008

Kick

Efter en rejäl fars dags-middag med mina föräldrar som gäster gick jag i rask takt till gymmet (30 minuter). Där körde jag hela styrkeprogrammet, och sen gick jag hem igen. När jag kom hem fick jag tidernas endorfinkick, det var helt otroligt! Jag kände mig helt oslagbar, och allt bara för att jag tränat rejält. Underbart! Nu fattar jag vad "runner's high" är, Masse!
Sen la jag mig i badet - men det dröjde inte länge förrän jag fick sällskap av en sprattlig treåring :)
Nu är det te och macka som gäller, sen blir det nog en stunds jobb innan det är läggdags. Hanna är ledig i morgon också, dagis är stängt, och det passar bra, hon är inte helt hundra än.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mm och Mf tackar för en smarrig och riklig söndagslunch! Det var roligt att träffa er alla ett par timmar.( Det blir nog en tidig kväll för oss gamlingar) Kramar

Masse sa...

Härligt... Det är extremt vanebildande...