lördag 1 november 2008

Lite inspiration till nästa års pumpalyktor?


6 kommentarer:

P sa...

Varför är jag så bra!?
Ikväll kom jag på att jag skulle ju ha köpt en pumpa till igår och satt utanför porten därnere, något jag bestämt för länge sedan.
Suck...
Tur att det kommer igen nästa år.

Jag är nästan som du sa...

ja, det är ju lite sent påtänkt, kanske...
jag skickar en påminnelse nästa år!

P sa...

Bra, då kanske jag inte glömmer.

Jag är nästan som du sa...

Du har väl koll på när nästa storhelg dyker upp, eller ska jag påminna om den också? Ja, julen, alltså?
(Och glöm inte fars dag nästa söndag!)

Anonym sa...

Jaså är det så här man firar Halloween??? Jag trodde i min enfald att det var "Trick or treat" som gällde! Mm

P sa...

Jo, julen kan man väl inte undgå och man vet ju när tomten kommer ju ;)
Fars dag blir det nog värre med. Risken är överhängande att jag glömmer det även fast du påminner mig nu....Men jag lovar att göra ett försök!