tisdag 11 november 2008

Låt oss tänka positivt

  1. Åh vad bra att det regnar och är mörkt ute! Då slipper jag vattna gräsmattan!
  2. Tänk vad mysigt att Hanna har sovit riktigt dåligt den senaste veckan. Då har vi fått mysa i samma säng och fått rå om varann riktigt mycket, dygnet runt!
  3. Men kolla, en dryg tusenlapp kvar på kontot och det är två veckor kvar till lön! Jag som är så sugen på nudlar! Mmmmmmm.....
  4. Vad skönt att jag inte hinner träna förrän på torsdag! Då hinner jag ju tvätta mina bästa träningskläder!
  5. Eller förresten, det hinner jag inte, för jag hinner inte tvätta alls den här veckan. Vad bra! Då får tvättmaskinen lite tid för eftertanke och reflektion.
*suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskling, man ska alltid tänka positivt annars går man under i det "grå".Snart är det dags för adventsljusstakar och amaryllisar, längta efter det i stället!Kramar till er alla Mm

P sa...

Ja! Precis så ska man tänka! Kommer du ihåg att jag skrev om positivt tänkande när det gällde räkningar för ett antal månader sedan?
Det är precis mina takter!


Å du, glöm inte hoppsastegen hela vägen till jobbet i morgon ;)
Tjofaderittan!