torsdag 13 november 2008

och i morgon är det fredag igen

Men hur snabbt kan en vecka gå, egentligen?? Det här är nog årsbästa, tror jag! Inte för att jag klagar, är det någon månad man vill ska gå fort så är det väl november?
I morgon kommer bonusbarnen, det blir bra. Hanna saknar dem och blir så glad när de dyker upp. Det gör onekligen saker och ting lite lättare för mig också, när det finns fler att leka med än mamma. Bara att få vara på brorsornas rum och klättra upp och ner i Eriks säng är lycka för en liten tjej!
Frågan är nu bara: spagetti och köttfärssås till middag i morgon, eller är det någon som har nåt bättre förslag?

5 kommentarer:

Anonym sa...

TACO

Anonym sa...

äpple och palsternacksoppa med hemlagat bröd ska vi laga. men det blir väl ett ramaskri som hörs ända till V-tuna

Anonym sa...

håller med anonym1
Tacos!

Anonym sa...

Här i Oppeby blir det också tacos!Mm o Mf

Anonym sa...

asch då. jag tycker att det är så trist att skära alla dessa millijarder grönsaker. Och sen gillar jag det inte särkilt mycket för egen del.
Nä, det blir nog kfss.