torsdag 27 november 2008

orka!

Åh meh, jag orkar inte ha så här ont i halsen längre! Nu har det nästan gått en vecka och det har inte blivit ett dugg bättre, tvärtom. Det enda som hjälper någorlunda är att knarka Alvedon hela tiden. Det senaste dygnet har jag dessutom haft världens tryck i öronen och det är inte heller roligt.

Och kom inte och säg att jag ska gå till doktorn för det är inte halsfluss utan bara nåt elakt virus som uppenbarligen vill se mig lida långsamt och lääänge och jag vet redan nu att doktorn inte kommer att göra ett **** åt det.


Ja, jag är arg.

Jag önskar att jag hade ett sånt jobb som man kan vara hemma ifrån tills man blir frisk, men 23 nioåringar står inte kvar där man ställer dem och det finns ingen annan personal utan i så fall får nån annan jobba dubbelt och då pallrar jag mig hellre dit själv och förresten så *MORR*

(För den som tror att prick allt som jag skriver här är Guds sanning: nej, jag önskar inte att jag hade ett annat jobb. Bara ibland och bara korta stunder. Det är tillåtet. Ni behöver inte lägga anonyma lappar hos chefen.)

1 kommentar:

P sa...

Jag gillade det som var slutknorren i parentesen. Det är bra att vara övertydlig ibland.
En del personer kan vara lite tröga när det gäller sånna saker annars.