onsdag 3 december 2008

Pussel


Hanna är fortfarande sjuk - feberfri, men snorig och hostig. Så idag pusslar vi: först åkte jag till jobbet kvart över sex för att ha två utvecklingssamtal som jag inte ville boka om en gång till. Sven gick upp med Hanna, men hon somnade om i soffan. När mitt sista samtal var slut halv nio åkte jag hemåt och mötte Sven med Hanna i bilen på en Statoilmack (där de satt och åt frukost). Sven åkte till sitt jobb för ledningsgruppsdag och senare julfest på Wallmans, och jag for hem med sjuklingen.
Men nu är det förhoppningsvis slutpusslat för idag, i alla fall i den bemärkelsen. Däremot kanske det blir lite vanligt pussel under dagen, den lilla tjejen i tomtedräkt behöver lite stimulans. Nu ska vi spela Pippi-memory, hon väntar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi önskar att vi bodde lite närmare så vi kunde ställa upp såna här gånger! Puss till Lurpan och hennes familj från Mm o Mf