söndag 18 januari 2009

asch då

I flera veckor har jag haft en obestämd värkkänsla i kroppen. I mellandagarna blossade det ut i rejäl ryggvärk, men även därefter har jag haft ont i knän, höfter och rygg. Dessutom har jag ont i lederna i händerna och känner mig svullen i ljumskar och armhålor. Förmodligen är det någon infektion som ligger och lurar men inte riktigt vill bryta ut. Just av den här anledningen har jag inte tränat på läääänge, men idag tänkte jag f*ck it, det får bära eller brista, idag SKA jag träna.
Det brast. Det gjorde ont.
Så nu är jag hemma igen medan Sven tränar klart och Hanna är på barnpassningen (det var han som checkade in henne och man får inte byta), och om en stund ska jag åka och hämta dem.
Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för s**t du går och bär på? Nu är det väl dags för dig också att gå till doktorn tycker Morsan.

P sa...

Jag tycker detsamma. Gå till doktorn du med.