söndag 11 januari 2009

Lista

nöjd med: att jag har städat och bytt lakan idag.
i: morgon är det måndag igen...
skor: vinterkängor, jumpaskor och mina stickade Uggs.
dricker: en latte vore gott.
borde: träna.
äter: bilar, men nyss söndagslunch bestående av rester.
kläder: söndagssunk.
läser: norsk deckare.
gör gott: min vackra dotter som sitter här brevid och tittar på Pippi
i kylskåpet: inget godis, i alla fall. Har kollat flera gånger, faktiskt.
sover: nä, men om några timmar!
har: stickat klart Hannas tröja. Nu väntar montering.
senaste inköp: mjölk.
funderar på: jobbveckan som kommer.
längtar: efter våren. Och solen.

2 kommentarer:

NoMoreTears sa...

Hej=) Jag har skaffat ny blogg. http://mollejulia.blogspot.com/ Heter NoMoreTears, som förut;)

Jag är nästan som du sa...

Hej gumman! Roligt!!
Men du hade inte skrivit något än, väl?